
به گزارش شهر و صنعت از رباطکریم، رئیس بیمارستان فاطمهالزهرا(س) گفت: طراحی اپلیکیشن بیمارستان، خدمتی نوین به شهروندان شهرستان رباطکریم است.
خدمتی نوین به شهروندان با اپلیکیشن هوشمند بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم
پیمان کمالی حکیم، رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباطکریم در مراسم تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری با اصحاب رسانه از اپلیکیشن جدید این بیمارستان به صورت غیر رسمی رونمایی کرد.
وی افزود: بهمنظور حرکت در مسیر هوشمندسازی نظام سلامت و ارتقای سطح خدمات، اقدام به طراحی و راهاندازی اپلیکیشن ویژه بیماران کرده است. این اپلیکیشن امکان دسترسی سریع به نوبتدهی آنلاین، دریافت نتایج آزمایشها و مشاهده سوابق پزشکی را برای مراجعهکنندگان فراهم میکند.
کمالی تصریح کرد: هدف از این اقدام، کاهش مراجعات حضوری غیرضروری، صرفهجویی در زمان بیماران و افزایش دقت در ارائه خدمات درمانی است.
رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباطکریم بیان کرد: این اپلیکیشن که با هدف تسهیل دسترسی بیماران به خدمات پزشکی و اطلاعات بهداشتی طراحی شده است، به عنوان یک گام مهم در راستای بهرهوری بیشتر از فناوریهای نوین در حوزه سلامت معرفی شد.
کمالی به اهمیت رسانهها در اطلاعرسانی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و خدمات بهداشتی هستند و نقش آنان در تسهیل دسترسی به اطلاعات، غیرقابل انکار است.
وی گفت: اپلیکیشن بیمارستان فاطمه الزهرا (س) امکانات متنوعی از جمله نوبتدهی آنلاین، مشاوره پزشکی و دسترسی به نتایج آزمایشها را ارائه میدهد.
کمالی یادآور شد: این برنامه به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی با پزشکان در ارتباط باشند و از خدمات بهداشتی بهرهمند شوند.
رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباطکریم خاطرنشان کرد: امیدوارم این اپلیکیشن به زودی به یکی از ابزارهای محوری برای ارتقای خدمات درمانی در منطقه تبدیل شود و همچنان بر همکاری نزدیک با خبرنگاران به عنوان حامیان اصلی انتقال اطلاعات تاکید کرد.
نژادپرست نیستم، وطنپرستم؛ اولویت بیمارستانم ایرانیها هستند
رئیس بیمارستان فاطمهالزهرا (س) عنوان کرد: اولویت خدمات درمانی در این مرکز با بیماران ایرانی خواهد بود. من نژادپرست نیستم، اما وطنپرست هستم و رسالت من حمایت از هموطنان است.
وی همچنین با اشاره به آمارهای مربوط به روند مراجعهکنندگان اتباع خارجی گفت: برخلاف سال گذشته که مراجعات اتباع تنها ۷۵ درصد بود، امسال شاهد کاهش ۳۰ درصدی در مراجعات بودهایم.
کمالی در ادامه افزود: این موضوع در نشست اخیر فرمانداری نیز مطرح شده و به عنوان یک دغدغه جدی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی بااشاره به رفع مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان، عنوان کرد: سیستم سرمایشی بیمارستان فعال است و تأمین سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان کار سختی بود، اما با هزینه ۴۰ میلیارد تومانی انجام شد و تا ۱۵ سال آینده ماندگار خواهد بود.
رئیس بیمارستان فاطمهالزهرا (س) در پایان تاکید کرد: بیمارستان در کنار ارائه خدمات به همه بیماران، تمرکز اصلی خود را بر تأمین نیازهای درمانی ایرانیان قرار داده و برنامههای توسعهای نیز بر همین اساس طراحی شده است.
برای دسترسی سریعتر به اخبار شهرستان رباطکریم و پرند، صفحه استان تهران را از اینجا دنبال کنید.
انتهای پیام/
https://shahrosanaatkhabar.ir/?p=21615