به گزارش شهر و صنعت، تیم آتشنشانی شهرداری پرند در ادامه درخششهای خود در عرصههای ورزشی، این بار موفق به کسب مدال طلا در بخش تیمی مسابقات آمادگی جسمانی استان تهران (انتخابی کشور) شد. تیم آتشنشانی پرند مدال طلای مسابقات آمادگی جسمانی استان تهران را کسب کرد در این دور از مسابقات و در رده […]
شهرداری تهران با هدف ارتقای کیفیت نگهداشت و نظافت پایتخت و جبران کمبود نیرو در بخش خدمات شهری، طرحی برای جذب ۱۰ هزار پاکبان ایرانی را آغاز کرده است.
به مناسبت بیستوهفتم شهریورماه، سالروز استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی، عصر شعری با حضور فرماندار رباطکریم، جمعی از مسئولان فرهنگی و شعرای شهرستان در فرهنگسرای معلم برگزار شد.
زمین چمن مدرسه احمد خمینی وهنآباد صبح امروز در چارچوب طرح ملی شهید سلیمانی و با حضور معاون عمرانی فرمانداری رباطکریم به بهرهبرداری رسید.
آیین مراسم ازدواج آسان با حضور مسئولان عالیرتبه استانی، شهرستان رباطکریم و شهر پرند، در مرکز شهربانوی شهرداری پرند برگزار شد.
رئیس آموزشوپرورش شهرستان رباطکریم با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در شهر پرند گفت: ما در شهر پرند شاهد رشد جمعیتی چشمگیری هستیم که با توجه به کمبود فضاهای آموزشی و زیرساختی، طی سال های آینده با بحران فضای آموزشی در پرند روبرو خواهیم شد و خواستار توجه ویژه مسؤولان به این موضوع هستم.
فرماندار شهرستان رباطکریم با اشاره به پیگیری مصوبات سفر استاندار تهران به شهرستان، گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم پرند بهویژه موضوع انشعاب واحدهای مسکونی حل شده و سایر موارد نیز با همراهی دستگاههای اجرایی در حال پیگیری است.
استاندار تهران با اشاره به حل مشکل انشعاب ۴۵۰۰ واحد مسکن در پرند، به واسطه سفر شهرستانی و مصوبات ابلاغی؛ از مدیران استان خواست با عزم جدی اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را پیگیری کنند و تأکید کرد تأخیر در تکمیل پروژهها هزینهبر بوده و نباید مشکلات مردم در پیچوخم دستورالعملها باقی بماند.
استاندار تهران با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز، هدیهای به مردم و بهترین پدافند در مقابل فشارهای دشمن است، گفت: توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر و حرارتی، امنیت برق تهران را تضمین میکند.
صبح امروز طرحهای توسعهای گروه مپنا در نیروگاه سیکل ترکیبی پرند با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به بهرهبرداری رسید.
بعدازظهر امروز با حضور معاون سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور؛ مدیران کل استانداری تهران و دیگر مسئولان، ۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباطکریم افتتاح و کلنگزنی شد.
ظهر امروز همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و مدیران کل استانداری تهران،۳ پروژه شاخص و راهبردی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند، افتتاح شد.
فرماندار شهرستان رباطکریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن ماه ربیعالاول گفت: در هفته دولت مجموعهای از پروژه عمرانی و خدماتی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و اقتصادی با سرمایهگذاری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان به بهرهبرداری خواهد رسید.
مراسم پیادهروی و برپایی دو موکب رسانهای بسیج برای جاماندگان اربعین حسینی امسال با حضور انبوه عزاداران و شیفتگان امام حسین(ع) از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
با هدف مدیریت مصرف و تامین پایدار آب شرب شهروندان محترم، با حضور همیاران و بسیجیان آبفای جنوبغربی استان تهران، انشعابات مشترکین و ادارات بد مصرف برای ساعاتی در شهر پرند قطع شد.
عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی ۱۵ مگاواتی در شهرک صنعتی پرند با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.
شهردار نصیرشهر از جذب اعتبارات ملی در توسعه شهری و ماشین آلات خدمات شهر خبر داد.
فرماندار شهرستان رباطکریم با تأکید بر نقش کلیدی کمیته برنامهریزی در تعیین راهبردهای توسعهای، از رشد چشمگیر اعتبارات شهرستان رباطکریم و تصویب پروژههای اولویتدار در حوزههای عمرانی، سرمایهای و روستایی خبر داد.
فرماندار رباطکریم گفت: همکاری همهجانبه، کلید توسعه پایدار پرند است.
امام جمعه پرند گفت: مدیرعامل شرکت عمران پرند باید در میدان کار با اختیارات کامل نسبت به امور شهر پرند تصمیم بگیرد، نه منتظر تصمیمگیری در تهران باشد.












