شهردار پرند گفت: پروژههای عمرانی و زیرساختی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با نظارت و تلاش بیوقفه و سرعت و کیفیت بالا یکی پس از دیگری اجرا میشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در مراسم افتتاح و بازدید از روند احداث و توسعه پروژههای عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری نصیرشهر از اقدامات و تلاشهای مسئولان به ویژه در دوران جنگ رمضان قدردانی کرد و این پروژهها را خدمتی ماندگار از شهرداری نصیرشهر برشمرد
شهردار نصیرشهر در آیین افتتاح و بازدید از پروژههای عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی مدیریت شهری نصیرشهر که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از بهرهبرداری پروژههای شاخص عمرانی نصیرشهر در هفته دولت خبر داد
شهردار رباطکریم گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و نظامی دشمنان علیه ایران اسلامی، موفق شدیم ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی مدیریت شهری رباطکریم را با اعتباری بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان بهبهرهبرداری برسانیم
مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در بازدید از پروژه های شهرداری رباطکریم، گفت: تمرکز شهرداری بر توسعه سرانههای ورزشی، آموزشی و خدماتی در اطراف رباطکریم قابل تقدیر است.
نخستین شعبه بانک شهر پرند با اولویت اصلی مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی مطلوب، توسعه متوازن زیرساختها و تحقق مطالبات مردمی با حضور مسئولان تهران و شهرستان رباطکریم و پرند افتتاح شد.
شهردار پرند از اجرای همزمان ۱۲ پروژه عمرانی شاخص در سطح شهر خبر داد و گفت: این پروژهها بر اساس احصاء مشکلات و نیازهای اساسی شهروندان و با هدف توسعه متوازن زیرساختها در حال اجرا است.
ظهر امروز همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و مدیران کل استانداری تهران،۳ پروژه شاخص و راهبردی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند، افتتاح شد.
فرماندار شهرستان رباطکریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن ماه ربیعالاول گفت: در هفته دولت مجموعهای از پروژه عمرانی و خدماتی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و اقتصادی با سرمایهگذاری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان به بهرهبرداری خواهد رسید.
طی مراسم افتتاح ۷ پروژه شاخص عمرانی و زیربنایی شهرداری رباط کریم با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان با حضور معاون استاندار تهران، مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شریف کهن شهر رباط کریم افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
شهردار پرند گفت: ساختمان جدید شهرداری پرند، یکی از ۹ پروژه شاخص و مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند صبح امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، مسئولان عالی استانداری و معاون استاندار تهران، مسئولان شهرستان رباط کریم و شهر پرند افتتاح شد.
معاون وزیر کشور گفت: طبق مصوبه در طرح ۵۰ درصدی با شهرداری ها در حوزه حمل و نقل عمومی برای خرید اتوبوس و ون مشارکت می کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان رباطکریم از بهرهبرداری و افتتاح ۷۰ پروژه مختلف عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، تفریحی و خدماتی در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.












