به گزارش شهر و صنعت از رباطکریم، روند بازگشت واحدهای تولیدی آسیبدیده از جنگ تحمیلی به چرخه تولید و رفع موانع پیشروی فعالان اقتصادی، در جریان برنامه یکشنبه های صنعتی شهرستان رباطکریم مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
یکشنبه های صنعتی/ پیگیری میدانی روند احیای واحدهای تولیدی آسیبدیده از جنگ تحمیلی در رباطکریم
در ادامه بازدیدهای میدانی یکشنبه های صنعتی رضا آقاعلیخانی فرماندار شهرستان رباطکریم به همراه سیاوش نوری معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری، ابوالفضل بیات رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، از تعدادی از واحدهای تولیدی آسیبدیده در جریان جنگ تحمیلی رمضان بازدید کردند.
در این بازدیدها آخرین وضعیت واحدهای خسارتدیده، روند بازسازی و ازسرگیری فعالیت تولیدی، میزان خسارات وارده و همچنین مسائل و موانع موجود در مسیر احیای کامل این واحدها به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت.
️فرماندار شهرستان رباطکریم با تأکید بر ضرورت حمایت مستمر از تولید و صیانت از اشتغال، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات واحدهای آسیبدیده و بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی و حمایتی جهت بازگشت کامل آنها به مدار تولید صادر کرد.
️بر اساس گزارش ارائهشده، از مجموع ۱۴۷ واحد تولیدی آسیبدیده در شهرستان رباطکریم، تاکنون ۱۳۰ واحد با پیگیریهای انجامشده و تلاش تولیدکنندگان، فعالیت خود را از سر گرفته و مجدداً وارد چرخه تولید شدهاند.
فیلمهای تولیدی ما را اینجا ببینید.
برای دسترسی سریعتر به اخبار ایران، داخلی و خارجی، استان تهران؛ شهرستانهای اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پیشوا، تهران، دماوند، رباطکریم و پرند، ری، شمیرانات، شهریار، قدس، قرچک، فیروزکوه، ملارد، ورامین صفحه مربوطه را از اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام/
https://shahrosanaatkhabar.ir/?p=35235













