×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش دوبرابری قیمت نان با آردهای دولتی/ آزاد پزها فعلا گران نشده اند

به گزارش شهر و صنعت، رئیس کارگروه آردو نان گفت: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد و نرخنامه ها تقریبا دوبرابر شده اند

افزایش دوبرابری قیمت نان با آردهای دولتی/ آزاد پزها فعلا گران نشده اند

 

کرمی راد رئیس کارگروه آردو نان گفت: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵ هزار و ۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷ هزارو ۶۰۰ تومان به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است

وی افزود:با توجه به آنکه هزینه‌های کارگری افزایش یافته است این بخش هم درخواست افزایش قیمت داده‌اند که در اختیار اتحادیه‌ها است.

او بیان کرد:در بخش واحد‌های آزادپز، به دلیل افزایش هزینه‌های تولید از جمله دستمزد کارگران و سایر هزینه‌های جاری، قیمت‌ها تابع شرایط عرضه و تقاضا بوده و نرخ‌گذاری آنها بر اساس مصوبات کارگروه و توسط اتحادیه‌های صنفی انجام می‌شود.

دبیر کارگروه آرد و نان تصریح کرد: نظارت بر رعایت این قیمت گذاری‌ها بر عهده اتاق‌های اصناف، سازمان‌های بازرگانی و دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی قرار است که اجازه تخلف در این بخش داده  نشود.

کرمی با تأکید بر لزوم رعایت نرخ‌های مصوب از سوی نانوایان گفت: انتظار می‌رود تمامی واحد‌های نانوایی نسبت به نصب و اجرای نرخنامه‌های ابلاغی اقدام کنند.   البته نرخنامه‌های جدید بر روی دستگاه نانینو از شب گذشته اعمال شده و تمامی قیمت‌های جدید در این دستگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.